W drugim tygodniu staż rozpoczęliśmy w firmie TourPoint zajmującej się przechowywaniem bagaży, wypożyczaniem rowerów, hulajnóg elektrycznych oraz organizowaniem rowerowych wycieczek z przewodnikiem, zarówno w języku hiszpańskim, jak i angielskim. Przybyło nam tutaj sporo nowych obowiązków, m.in. zajmujemy się teraz prowadzeniem dokumentacji klientów oraz mediami społecznościowymi i sposobami marketingu.

Naszym początkowym zadaniem było nauczenie się pracy w systemach komputerowych używanych w TourPoint. Pokazano nam, w jaki sposób klienci powinni podpisywać umowy wynajmu oraz jak wprowadzać kwoty do systemu tak, aby pod koniec dnia wszystko się zgadzało. Obsłużyliśmy pierwszych klientów, trafiliśmy również na kilku rodaków.

Kolejną rzeczą, nad którą pracujemy każdego dnia jest marketing. Jest to kluczowy element w prowadzeniu działalności gospodarczej, ponieważ właśnie dzięki odpowiedniej promocji mamy szansę zdobyć klientów. W TourPoint zajmujemy się przygotowywaniem plakatów, ulotek oraz postów na Instagrama w taki sposób, aby dotarły do każdego turysty odwiedzającego Walencję. Czasem zdarza się, iż naszym zadaniem jest wyruszenie na wyprawę rowerową wraz z przewodnikiem i klientami w celu zrobienia kilku zdjęć, które potem staną się wizytówką firmy.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny tydzień pracy i na zadania, które nam przyniesie!

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Klauzula informacyjna RODO. Dowiedz się więcej